YouTube-logo
YouTube Marketer- zaproszenie na szkolenie
08.04.2011
Strona Startowa w IFrame na FanPage
Strona Startowa w IFrame na FanPage
20.04.2011

Ile wart jest twój Facebookowy Fan?

Facebook-Logo

Czy każdy fan, którego masz na swoim Fanpage-u ma taką samą wartość? Czy warto iść w ilość, czy może w… JAKOŚĆ?

Jakiś czas temu jedna osoba zarzuciła nam, że mamy mało fanów na swoim Fanpage-u.

I tu bym chciał wyróżnić dwie rzeczy:

  1. Robimy marketing „Fanowy”, dopiero od chwili uruchomienia bloga czyli od Lutego.
  2. Zastanów się jaki jest sens posiadania np. 2 000 fanów, kiedy nie buduje się z nimi żadnej relacji? Sam klik: „Lubię To”. Nic nie daje oprócz „szpanu”.

  3. Nie kupujemy fanów, ani nie stosujemy reklamamy w stylu: Kliknij „Lubię TO” dostaniesz super raport. 😉

A co robimy?

    Jedyne co zrobiliśmy, to wysłaliśmy zaproszenia do naszych znajomych na Facebooku.
    W dużej mierze Nasi Fani SAMI dołączają do naszej społeczności, bo… SĄ ZAINTERESOWANI TEMATEM. :)
    Tak po prostu. Wchodzą na naszego bloga, widzą że dajemy wartościową wiedzę i klikają „Lubię To”. A co za tym idzie… Gdy umieszczamy nowe informacje na Facebooku, ludzie CZYTAJĄ BO SĄ ZAINTERESOWANI.
    Piszą do nas, BO SĄ ZAINTERESOWANI TEMATEM!

    Fanpage w budowaniu Społeczności można porównać do listy mailingowej. Nie ważne jak dużą masz listę, ważne jest jak dobrą relację masz z nią zbudowaną. 😉

     

    Wszystko tak naprawdę zależy od Twojego celu. Wiadomo, że lepiej mieć więcej Fanów, jeśli chodzi ci tylko o szybkie rozpowszechnienie się twojej treści/reklamy.

    Jednak jeśli chcesz zbudować Społeczność, postaw na jakość i relację, a ilość niech zejdzie na dalszy plan. :)

Marcin Godlewski
Marcin Godlewski
Założyciel portalu szkoleniowego MiastoSzkolen.pl, również właściciel najstarszej w Polsce Platfomy Programów Partnerskich – ProPartner.pl. Od 2006 roku zajmuje się sprzedażą bezpośrednią i marketingiem w internecie. Stworzył wiele tematycznych portali, grup szkoleniowych i marketingowych. Autor wielu autorskich szkoleń, kursów internetowych i ebooków, współautor książki "Biblia E-biznesu". Przez ostatnie lata specjalizuje się w prowadzeniu, organizacji i sprzedaży szkoleń on-line.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *