Wcale nie tak dawno pojawił się spontaniczny projekt (jak podkreślają zdecydowanie twórcy nie finansowany przez Miasto Stołeczne Warszawa ;-)) ,”nie ma cwaniaka na warszawiaka”, który okazał się medialną pożywką na YouTube.
W krzywym zwierciadle pokazanie typu rodowitego warszawiaka wraz z towarzyszącymi mu przywarami i charakterystycznymi cechami:)
Obejrzyj koniecznie:)
Efekt?
-Bardzo duża ilość wejść na film.
-Wirusowość, teledysk rozchodzi się przez Media Społecznościowe jak świeże bułeczki.
-Zainteresowanie mediami projektem, czyli wzbudzenie dużego zainteresowania projektem.
-Sprowokowanie swoją inicjatywą innych miast, aby pokazały w humorystyczny sposób specyfikę danego regionu:)
A oto poniżej „projekt Trójząb”, czyli odpowiedź Trójmiasta:)
Cała akcja promocyjna i zaangażowanie w projekt mediów pokazuje, że nie trzeba być gigantem z dużym reklamowym budżetem, aby stworzyć coś z „jajem”, co będzie fenomenem w SocialMedia.
Jak wam się podobają teledyski, który lepszy?
1 Comment
Ja uważam, że szczególnie pierwszy Warszawiak jest bardzo kreatywny;-).
Co do projektu Trójząb
to w odniesieniu do Warszawiaka, można zobaczyć elementy wspólne. Tak więc twórcy „odpowiedzi” mocno wzorowali się na pierwotnej wersji i momentami mam w przypadku Trójmiasta pewien przesyt;-) , ale to już osobista moja opinia.
Jacku co do udziału Krakowa…:D Cóż ty jesteś z Krakowa, Marcin też……… 😀
Ponadto jesteś znany z bardzo kontrowersyjnego zdjęcia , a raczej stroju w jakim pozowałeś do zdjęcia:D
Kariera filmowa przed Tobą?