Zabezpieczony: Strategie Facebook – Marek Olejniczak
06.08.2011
podajemy-za-duzo-danych-w-mediach-spolecznosciowych
Podajemy za dużo danych w serwisach społecznościowych!
07.10.2012

Świetny sposób na dodatkowy ruch z Facebooka!

konkurs

Prowadziłem ostatnio szkolenie z zakresu Budowania Społeczności na Facebooku. Podawałem tam przykłady konkursów, jako świetny sposób na rozpowszechnianie się informacji o naszej stronie, produkcie czy usłudze…

Natomiast dziś, chciałbym wrócić do tego, co jakiś czas temu pokazał mój przyjaciel Paweł Danielewski, podczas akcji promocyjnej Expert 2.0.

Przeprowadzał on z kilkoma expertami w branży Marketingu Internetowego wywiady, na różne tematycznie związane zagadnienia. Aby jak najwięcej osób dowiedziało się o jego akcji, wymyślił bardzo ciekawy konkurs.

Paweł powiedział:


„Oto 6 świetnych wywiadów, jakie przeprowadziłem ze znanymi osobami w sieci.

Wybierz ten, który uważasz za najlepszy i kliknij przy nim „lubię to”.

Następnie odpowiedź na 2 pytania konkursowe…”

Jaki był sens tego konkursu?

Oczywiście, każdy „like”, każdy komentarz, pokazuje się na Facebookowym profilu, a co za tym idzie widzą go inni. Ta wirusowość, jest świetnym nośnikiem informacji…

 

Dlaczego konkurs Pawła świetnie się sprawdził?

  • Dał ludziom świetną wartość!
  • Wykorzystał element rywalizacji.
  • Pokazał coś zupełnie innego, oryginalnego.

 

Świetna akcja promocyjna, generująca dodatkowy ruch na stronie. Paweł, gratulacje od SocialFan.pl!

 

A Ty? Czy znasz jakieś ciekawe formy promocji, by wykorzystać wirusowość Facebooka?

Czekam na Twój komentarz!

 

Marcin Godlewski
Marcin Godlewski
Założyciel portalu szkoleniowego MiastoSzkolen.pl, również właściciel najstarszej w Polsce Platfomy Programów Partnerskich – ProPartner.pl. Od 2006 roku zajmuje się sprzedażą bezpośrednią i marketingiem w internecie. Stworzył wiele tematycznych portali, grup szkoleniowych i marketingowych. Autor wielu autorskich szkoleń, kursów internetowych i ebooków, współautor książki "Biblia E-biznesu". Przez ostatnie lata specjalizuje się w prowadzeniu, organizacji i sprzedaży szkoleń on-line.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *