Prowadziłem ostatnio szkolenie z zakresu Budowania Społeczności na Facebooku. Podawałem tam przykłady konkursów, jako świetny sposób na rozpowszechnianie się informacji o naszej stronie, produkcie czy usłudze…
Natomiast dziś, chciałbym wrócić do tego, co jakiś czas temu pokazał mój przyjaciel Paweł Danielewski, podczas akcji promocyjnej Expert 2.0.
Przeprowadzał on z kilkoma expertami w branży Marketingu Internetowego wywiady, na różne tematycznie związane zagadnienia. Aby jak najwięcej osób dowiedziało się o jego akcji, wymyślił bardzo ciekawy konkurs.
Paweł powiedział:
„Oto 6 świetnych wywiadów, jakie przeprowadziłem ze znanymi osobami w sieci.
Wybierz ten, który uważasz za najlepszy i kliknij przy nim „lubię to”.
Następnie odpowiedź na 2 pytania konkursowe…”
Jaki był sens tego konkursu?
Oczywiście, każdy „like”, każdy komentarz, pokazuje się na Facebookowym profilu, a co za tym idzie widzą go inni. Ta wirusowość, jest świetnym nośnikiem informacji…
Dlaczego konkurs Pawła świetnie się sprawdził?
- Dał ludziom świetną wartość!
- Wykorzystał element rywalizacji.
- Pokazał coś zupełnie innego, oryginalnego.
Świetna akcja promocyjna, generująca dodatkowy ruch na stronie. Paweł, gratulacje od SocialFan.pl!
A Ty? Czy znasz jakieś ciekawe formy promocji, by wykorzystać wirusowość Facebooka?
Czekam na Twój komentarz!